25 listopada 2012

Niedzielnie.

Siemaa.!
Muszę przyznać jedno, tak jak inne dziewczyny uważam iż nasz nowy ksiądz jest pedofilem. :O
Wiem wiem dziwnie to może brzmieć, ale który normalny ksiądź przytula, głaszcze i mówi kacham Cię takim dziwnym spojrzeniem i głosem ughhhh... :/ Boję się go.xd
Jakoś tak lubię niedzielę. Może za ten moim zdaniem nastrój spokoju i ciepła rodzinnego.
Film na informatykę prawie skończony, jeszcze dodam kilka poprawek i luzik. :D Zrobiłam filmik pt. : 'Cztery pory roku' bo nie miałam innego pomysłu. xd

Ostatnio z koleżankami ze scholi wspominałyśmy nasze bierzmowanie. Powiem szczerze, że bardzo bym chciała wrócić do tamtego okresu i tamtych fajnych i zrąbanych ludzi. <3 Pamiętam również mój wyjazd z bierzmowania na górę świętej Katarzyny i naszego księdza Pedobera. ;d Wspomnienia bardzo miłe. ;d

Dobra dobra bo tak piszę i takie masło mi wychodzi.xd Więc dodam zdjęcia i spadam dokańczać infe.

Zdjęcie jeszcze z wakacji. :)

Aaa to moja cudna pamiątka z bierzmowania, która jest nad moim biurkiem  :D


Spaaadam mordy. 
Elo tam. ! :)


1 komentarz: