6 listopada 2012

Polski.

Siema.
Nienawidzę licealnych języków polskich. Najbardziej zraża mnie do tego języka moja sorka. Na jutro mam zadane czytanie ze zrozumieniem z czego prawie wszystkie 13 zadań są otwarte. ;/
Uważam że zdecydowanie starsi ludzie powinni już nie uczyć w szkołach tylko iść na (jak najbardziej im życzę) spokojną i cichą emeryturę.

Została mi jeszcze geografia, angielski i polski. Wredne przedmioty.!

Dzisiejszy dzień wpisuję do tych neutralnych. Ani zły ani dobry. Na szczęście ominęła mnie niezapowiedziana kartkówka z chemii bo zgłosiłam nieprzygotowanie. :D
A teraz wybaczcie, ale biorę się za geografię.  Powodzenia wszystkim jutro w szkole. ! :]


Muszę zebarć kase na naprawę komputera, tam ma wszystkie gry. !
Macie jakieś pomysły jak szybko zdobyć kasę.... Może coś na allegro posprzedawać. ? :D


Pis, joł.!


2 komentarze:

  1. nie wiem ;c. najleppiej obrabowac babcie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko starsi ludzie muszą dużo zadawać ;) Przynajmniej nie nudzisz się w domu, he he.

    OdpowiedzUsuń