6 grudnia 2012

Zdjęcia.

Siema.
Dzisiaj jak zapewne wszyscy wiecie są mikołajki. Dlatego na początku złożę Wam wszystkim życzenia.
Wszystkiego najlepszego, cudownych prezentów od Mikołaja, bardzo dobrych ocen na półrocze i czego sobie jeszcze tylko zapragniecie.! :D

Dzisiejszy dzień uważam za udany. ;d Zdjęcia klasowe (na których zawsze, ale to zawsze wyglądam niewyjściowo) , nooo i oczywiście cała szkoła w czapkach mikołaja. ^^ Taki widok to bardzo fajne uczucie. :D Aż czuję, że już idą święta.

Dzisiaj sorka dała nam również kartkę z ocenami przewidywanymi na półrocze i jestem z siebie dumna, żadnego zagrożenia, bo wybrnęłam zwycięsko z dwóch. B|

Pochwalcie się w komentarzu jaki prezent dostaliście od Mikołaja. ;d
Bo ja dostałam dwa wspaniałe : Pierwszy to piesek Laki, a drugi to bardzo bardzo dobra przyjaźń z osobą, którą kocham jak męża. :D

No a teraz jeszcze raz zdjęcie Hogwartu i kawałek mojej dziwnego koloru szkoły. I na drugim jakaś Gruba wyszłam masakra, ale dodam bo zdjęcie jest z nią. :* :D


No to spadam.
Elo tam. !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz