18 sierpnia 2012

Pozytywnie.

 Dzisiaj wybrałam się z Magdą do Galerii Słonecznej. KFC i Mount Blanc (pijalnia czekolady) sprawiły mi ogromną przyjemność. :) Dawno nie miałam tak udanego dnia (i dawno też nie budziłam się o godz. 9). Miło było się spotkać, bo z Magdą nie widziałam się od zakończenia roku szkolnego. 

Dzisiaj rano byłam też na ul. Żeromskiego. Weszłam do taniej książki i kupiłam dwie. Pierwsza to książka Krystyny Siesickiej "Pejzaż sentymentalny" (kontynuacja 'Zapałki na zakręcie' którą pokazywałam w tym poście ), a druga to " Medaliony " Zofii Nałkowskiej. Medaliony kupiłam, gdyż w każdej innej szkole (tylko nie w naszej) były lekturą. Jak przeczytałam opis na internecie tej książki, spodobała mi się nawet. :) Zaraz wezmę się za czytanie, zacznę od kontynuacji 'Zapałki...'.

Pejzaż sentymentalny był za 15,70 zł
Medaliony były za 5,60 zł

Moje zdjęcie czekolady. :]

Magdy zdjęcie czekolady. :]

Planujemy z Magdą znów się spotkać, tylko że w poniedziałek. Widziałyśmy również wiele ładnych bluzeczek i taki słodki sweterek w Housie, a ja jestem zakochana w sweterkach. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz