3 listopada 2012

Reaktywacja.!

Witam ponownie czytelników bloga. Postanowiłam znowu prowadzić bloga. Co prawda nie będe mogła tak codziennie pisać (ale oczywiście się postaram), bo szkoła... :/ Eh i jak tu wytrzymać.. ?

Reaktywacje postanowiłam zacząć dodając moje zdjęcie. :D Tylko proszę o jak najłagodniejsze opinie. :)






















I właśnie napis na kartce :'I love you'. Tak łatwo to napisać... ale powiedzieć trudniej. Mam teraz smutne wspomnienie z przed kilku dni. No, a jak na pewno się domyślacie chodzi o chłopaka.
Stwierdzam pewien fakt z powiedzeniem, że chłopakom tylko jedno w głowie. Oczywiście nie mówię, że wszyscy chłopcy są tacy sami. :D

Ale teraz już wszystko ułożyło mi się w głowie i kończę z moim snem o tym, że dziewczyna może być szczęśliwa z chłopakiem o 2 lata młodszym. Po prostu znowu  pudło. Pustka i wielka duża przepaść............. Nic, to najlepsze określenie na moją obecną sytuację i uczucia.

Stwierdzam powrót, bo ja. :D
Ciemność... ale trzeba trzymać się dalej. :)
Chu*owo, ale stabilnie. :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz